Malass

  • 0
Bende paling malas sekali adelah nak bergaduh dengan orang..
Sape nak kan gaduh gaduh ni..
Tapi bagi spesifik sikit lg..
Malas gaduh dengan peminat-peminat fanatik...

Pasal bola, malas jugak nak gaduh...
Bila orang lain kutuk blablabla...
Baca, marah sekejap dalam hati, pastu rasa cam bodoh je nak marah-marah, pastu terus abaikan..
Orang fikir, " oh mungkin dy ni lame, nk cakap pasal bola pon xtahu.. boleh la bahan lagi"
Whatever ye sedaresedari cikebumcikebum..

Pasal retis, show, entertainment show, reality tv...
Oih ni memang malas gile nak gaduh..
Buang masa...
Saya suka yg tu.. Awak suka yang ni..
Saya cakap saya x suka yang awk suka tu sebab saya suka yang ni..
Awak cakap awak x suka yang saya suka sebab 1,2,3,......infiniti...
kejads weh?
Maaf silap org la nk fight2 benda2 lagho camni...
Cis tau lagho tapi layan gak.. *nanges*

Adalah menjadi satu masalah hati terhadap rakyat yang nak poyo sangat sokong sana sokong sini...
No, kalau sokong i dont mind..
Tapi kalau sampai nk tahap poyo gaban fanatik gilerrrr wa cakap lu, boleh la lu p maen jauh2 dari wa beb...
Supaya wa x buat banyak dosa dalam hati ni...
Adoinye la hai...

Beb, nak fanatik tu lantak hang la...
Tapi tak payah bagi org laen annoying boleh dak?
dey, apadaaaa...

Deepavali Varthakal

No comments: