Break

  • 0
I don't know what's worth fighting for
Or why I have to scream
I don't know why I instigate
And say what I don't mean

*tarik nafas dalam-dalam*

I don't know how I got this way
I know it's not alright
So I'm breaking the habit
I'm breaking the habit tonight 

 *lap peluh*

Bukan susah pon nak belajar lagi..
Maksud aku bukan susah nak sambung master, nak belaja and all..
Tapi kekuatan hati itu sangatlah amat penting sekali...
Paling penting, adanya support.. be it from our own family or friends..
Alhamdulillah..
Rakan-rakan sangatlah supportive...
Juga keluarga terutamanya..

Hangout dengan 226c untuk catch up everything..
Seronok tengok ramai-ramai dah kerja..
So tak lama lagi boleh la nasi minyak kan korang?
oh and of course paling penting sekarang tarikh yang dalam bulan 9 tu..
Harus dah ni carik lesung batu.. hehee..

*senyum lebar-lebar*

Minum-minum dengan evos untuk pastikan semua masih di dalam lingkungan capaian..
Tak di luar kawasan..
And the non-stop laughing..
Seriously guys and girls.. you made my day...
For atleast dapat lupakan sekejap the serabutness...

Alhamdulillah for the great people who come into my life..
Alhamdulillah for friends whom always inspired me..
Alhamdulillah for everything...

The point here is.. Whenever you feel that you are all alone..
Remember, there are always people who cares for you...
There are always people to share your joy and your pain..
There are always people that we call friends...


This is a reminder.. Yeah.. For me of course...
Well, love is not everything in this world..
Kata orang patah tumbuh hilang berganti..
You still have your friends supporting you through thick or thin..
Just remember that..
InsyaAllah.. everything will be fine...


*senyum*

 notakaki : sengaja post ni tiada gambar :)

No comments: